קידום אורגני עוזר לעסקים בדרכים רבות. דרך אחת היא על ידי יצירת לידים לחברות על ידי אופטימיזציה של תוכן האתר שלהן כך שיתאים למה שאנשים מחפשים במנועי חיפוש כמו גוגל או בינג. מכיוון שמנועי חיפוש כמו גוגל מציגים דירוג גבוה יותר לאתרים שיש להם סיכוי טוב יותר להמיר ללקוחות, אסטרטגיה זו מעניקה לחברות נראות רבה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP).
מה זה קידום אתרים אורגני בגוגל?
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי להגדיל את הנראות והדירוג האורגני בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPS).
קידום אתרים אורגני כולל בדרך כלל:
– מוודאים שהאתר עומד בסטנדרטים של גוגל ובעל זמן טעינה מהיר
– יצירת תוכן למשתמשים במקום מילות מפתח
– אופטימיזציה של תמונות עם תגיות alt וכתוביות עשירות במילות מפתח
– בניית קישורים לאתר שלך עם תוכן רלוונטי
קראו עוד על החזר השקעה ROI
מחקר מילות מפתח מקצועי – כיצד לעשות?
מחקר מילות מפתח (המדריך המלא) הוא צעד ראשון ומכריע עבור כל קמפיין SEO. זה יכול לעשות או לשבור את המאמצים שלך לדרג גבוה יותר עבור מילות המפתח הנכונות. אבל איך תדעו אם מחקר מילות המפתח שלכם מקצועי?
הדרך הקלה ביותר לדעת אם אתה עושה זאת בצורה הנכונה היא על ידי מענה על 4 השאלות הללו שיעזרו לך לקבוע אם העבודה שלך תצליח.
1) האם אתה לוקח בחשבון נפח חיפוש, מילות מפתח קשורות, תחרות ולוקליזציות (מקומות פרסום)?
2) האם מילת המפתח מבוססת על החלטות מונעות נתונים?
3) האם זה יוצר הזדמנויות פוטנציאליות?
4) האם הוא מותאם לספק את הצרכים וההתנהגות של המשתמשים?
כיצד לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך עבור אופטימיזציה בדף
כשזה מגיע לתוכן, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להבטיח שהוא יהיה מותאם לגוגל. ראשית, ודא שהאתר שלך מאוגד באינדקס בחיפוש בגוגל. זה נעשה על ידי שליחת כתובת האתר שלך למנוע החיפוש. אתה יכול לעשות זאת דרך Google Search Console.
שנית, אתה צריך שתהיה לך מפת אתר באתר שלך כדי שגוגל תדע אילו דפים זמינים לסריקה. בדרך זו, כשמדובר באופטימיזציה למהירות העמוד, לגוגל תהיה גישה לא רק ל-HTML של כל עמוד אלא גם לכל מרכיביו.
שלישית, דרך אחת שתוכל לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר שלך לאופטימיזציה (כתיבה שיווקית) של עמודים היא על ידי הכללת מילות מפתח בכותרות ובתיאורים. אלו צריכות להיות מילים שאנשים כנראה מחפשים.
שתפו אותנו: