כתבות של יחסי ציבור נותנות משקל יתר לזיהוי האתר שלכם ולמיתוגו, הדבר נכון גם כשמדובר בשירות או במוצר שאתם רוצים לתת לו קידום אתרים אורגני.
הערך המוסף של כתבת יחסי ציבור באינטרנט היא העובדה שהתוכן הנכתב בה הוא תחת שליטתכם. בכתיבת הכתבה אתם יכולים לכוון את תשומת הלב לכל נושא שקשור לעסק או לשירות שאתם נותנים והדבר נתון לבחירתכם הבלעדית. יש אפשרות לכתוב את הכתבה באופן עצמאי או להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע מומחה בכתיבת תכנים.
כאשר כותבים כתבת יחסי ציבור באינטרנט, חשוב מאוד שהכתבה תהיה בעלת איכות גבוהה הן מבחינת השפה והן מבחינת התוכן, שתהיה רהוטה וברורה וללא משפטים מסובכים.
לכתבות של יחסי ציבור באינטרנט יש מספר יתרונות:
משיגים קישור איכותי
אחת השיטות הכדאיות שהוכיחו את עצמן לצורך קידומו של האתר היא השימוש בקישורים. קיימות שתי אפשרויות לקישורים האחת היא קישור פנימי והשני הוא קישור חיצוני. הדרך הפשוטה יותר היא הדרך של הקישור הפנימי כיוון שמדובר בקישור שהוא בתוך האתר ומה שצריך לעשות זה רק לקשר בצורה נבונה בין עמודי האתר לפי מילת המפתח הקשורה לעניין. מנגד, הקישורים החיצוניים מסתמכים על אחרים וממילא העניין קצת יותר מסובך. ולמרות זאת, רצוי לעשות שימוש באתרים חיצוניים בעלי איכות גבוהה מאחר שגוגל נותן עדיפות לאתרים שיש להם קישורים איכותיים ממקורות חיצוניים.
בכל מקרה השיטה הכדאית ביותר למצוא קישורים חיצוניים היא פרסום של כתבת יחסי ציבור באתר נחשב ובשיטה זו אפשר למצוא קישור חיצוני שווה שיהיה מקובל גם על ציבור הגולשים וגם על גוגל.
אולי יעניין אותך שירותי קופירייטינג
יוצרים אמינות גדולה יותר ברשת
השימוש באתרים נחשבים לצורך הפרסום של כתבות יחסי ציבור יוצר שם טוב לעסק או לשירות שאותו אתם מציעים. באתרי האינטרנט, למשל, אתרים נחשבים של חדשות הם אתרים בעלי מוניטין, כגון: MAKO, אתרים שהרבה גולשים נכנסים אליהם באופן תדיר, ולכן אם יש פרסום לכתבת יחסי ציבור באתרים אלה, מטבע הדברים הפרסום גורם לאימון אצל הגולשים ואם הם ימצאו עניין בתוכן ובמוצר שלכם, הם יוכלו להגיע אליכם באמצעות הקישור לאתר שאותו הטמענו בכתבה.
היתרונות של פרסום יחסי ציבור באתרים נחשבים
כיום כולם יודעים שאם עסק לא קיים ברשת האינטרנט כאילו אינו קיים כלל, אך לא די בכך צריך להופיע באחד "מהמקומות הנחשבים והחזקים" ברשת ולבלוט על המתחרים.
יש אפשרויות שונות איך להיות במקומות ראשונים: באמצעות מסע פרסום ברשתות החברתיות השונות, באמצעות ערוץ ביו טיוב וכמובן בהכנסת כתבות יחסי ציבור באינטרנט באתרים ידועים ומובילים.
פרסום כתבות יחסי ציבור – מה המשמעות
על פי רוב כתבות יח"צ הן כתבות באורך של חמש מאות עד שש מאות מילים ואפילו יותר, כתבות שהתוכן שלהן עוסק בסוג העסק, במהות העסק, במוניטין שלו, בתועלות של העסק ובנתונים מקצועיים הקשורים להגדרתו כמו מאפייני החברה ועוד. מטרתה של כתבת יחסי ציבור היא להעניק רושם חיובי לעסק, במיוחד כאשר היא מתפרסמת באתר נחשב וידוע.
יחסי ציבור – שמירת קשרים חיצוניים
מלבד נושא הפרסום שיש בפרסום כתבות יחסי ציבור יש עניין נוסף ולא פחות חשוב והוא יצירה של קשרים עם אתרים או עסקים נוספים. עסק שמפרסם כתבות תדמית ויח"צ יוצר לעצמו נוכחות בעלת משמעות, בפרט אם הפרסום נעשה באתרי חדשות ממותגים. אומנם יש תחרות גדולה על הפרסום של כתבות יחסי הציבור, אך כאשר מצליחים להכניס כתבה איכותית ומרשימה הופכים לידועים ומפורסמים הן לציבור הגולשים והן לכל הגורמים הרלוונטיים האחרים.
שתפו אותנו: