בואו ללמוד מה התפקיד של קופירייטינג ולדעת איך גם אתם יכולים להשתלב בתחום!
קופירייטינג הוא בעל המקצוע העוסק בכתיבת טקסטים של חומרים פרסומיים מסוגים שונים. החומרים הפרסומיים הם הטקסטים השיווקיים שאותם אתם רואים בכל מקום, בפרסומות בטלוויזיה, במודעות בעיתונות הכתיבה, בתכנים שיווקיים באתרים אינטרנט, בבלוגים ובכל מקום שבו מנסים לשווק לכם מוצרים או שירותים ולשכנע אתכם לרכוש אותם.
טקסט שיווקי נקרא בשפה המקצועי קופי, וקופירייטינג הוא האיש אשר כותב אותם. טקסט שיווקי הוא כל טקסט יצירתי או מכירתי. זה יכול להיות סלוגן למותג, שם לבית עסק, דף פלאייר מניע למכירה, סרטונים, דפי נחיתה, מודעות בפייסבוק, כותרות של מודעות גוגל ממומן, חומרים לקידום מכירות, פרסום על שלטי חוצות , קידום אתרים ועוד.
קופירייטינג – מי צריך את זה?
- כל מי שיש לו מוצר או שירות שאותו הוא רוצה לשווק לאנשים, זקוק לקופירייטינג מקצועי.
- כל מי שכותב דפי נחיתה או דפי מכירה במדיות השונות. זקוק לקופירייטינג מוכשר. כי ההבדל בין דף מכירה שכתוב היטב לבין דף מכירה חובבני הוא כמו ההבדל בין הצלחה לאכזבה.
אם נסכם, כל בית עסק זקוק לקופירייטינג ובעידן שבו התחרות על לב הלקוח גוברת מיום ליום, קופירייטינג מוכשר ומושחז הוא נכס והביקוש לשירותים שלו גובר והולך.
מה התפקיד של קופירייטינג
קופירייטינג הוא איש המכירות שלכם, אך בעוד שאנשי המכירות פונים באופן אישי לכל לקוח פוטנציאלי, קופירייטינג יגיע באמצעות המילים הנכונות לכל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
קופירייטינג הוא האיש אשר מניע את הגולשים להגיע אל האתר שלכם ומשכנע אותם למה הם צריכים את המוצר שאתם משווקים. הגיעו גולשים לאתר, איש הקופירייטינג יניע אותם לפעולה. הוא ישכנע אותם לרכוש את המוצר, להוריד מדריך, להירשם לרשימת תפוצה ועוד, הכול בהתאם להחלטה של בעל האתר.
קופירייטינג צריך לדעת איך לגעת בדיוק בנקודה הנכונה באמצעות המילים. הוא צריך לזהות את הכאב, ללחוץ עליו ולשכנע אתכם שהפתרון לכאב נמצא במוצר או בשירות שאותו הוא משווק.
אם בעבר יכולנו לצוד את תשומת הלב של הלקוחות באמצעות שלטי חוצות, עלוני מכירה, מודעות בעיתון או פרסומות בטלוויזיה, כיום עם התפתחות השיווק הדיגיטלי, עבודת הקופירייטינג הפכה להיות מורכבת יותר. כיום רבים העוסקים בתחום מתמקדים בכתיבת תוכן שיווקי. גם המקצוע שינה את שמו, יש המשתמשים עדיין בשם קופירייטינג ויש המשתמשים בשם חדש ועדכני יותר כותב תוכן שיווקי.
כותבי תוכן שיווקי מתמחים בכתיבה שיווקית, כתיבה שמטרתה היא לשווק. את התכנים השיווקיים שלהם אנחנו פוגשים בכל מקום, ברשתות החברתיות, באתרי אינטרנט, בבלוגים ברשת, ביצירת סלוגנים באינסטגרם, בפוסטים, בסטורי ובקאברים, בתכנים של יחסי ציבור, בכתבות תדמית המופצים ברשת, בכתיבת טקסטים לעמודי נחיתה, ביצירת מודעות לפייסבוק ממומן וגם לגוגל ממומן ועוד.
קופירייטינג מקצועי הוא גם פסיכולוג וגם איש שיווק. הוא צריך לדעת איך להתחבר עם קהל היעד, איך לבנות אמון עם קהל היעד, איך להציג את הסמכות של המותג, איך ליצור מודעות למותג ועוד.
כל בעל עסק מבין את החשיבות של הכתיבה השיווקית בעסק שלו. הבעיה היא שלא כל בעלי העסקים יכולים להרשות לעצמם לשכור קופירייטינג. בדיוק בשביל זה יצרה "מכללת טקסטלי" קורס לכתיבה שיווקית לבעלי עסקים. בקורס תלמדו את כל סודות השיווק בכל הפלטפורמות ברשת האינטרנט וגם מחוצה לו. וגם אם לא תכתבו את התכנים בעצמכם, תדעו לעקוב אחרי איכות הכתיבה של כותבי התוכן השיווקי ששכרתם!
אל תוותרו על ההזדמנות, קורס כתיבה שיווקית לבעלי עסקים במחיר אטרקטיבי לתקופה מוגבלת!
אם אתם חולמים להיות קופירייטינג, אם אתם מעוניינים להשתלב בתחום של כתיבת תוכן שיווקי, אם אתם מחפשים מרתקת ומתגמלת, שאפשר לעשות מהבית או להשתלב במשרדי פרסום. צרו קשר.
אנו מציעים קורס כתיבה שיווקי לכותבי תוכן במחיר זול במיוחד בגלל שאנו מאמינים שההזדמנות הזו תיתן במה לקולות רעננים ומוכשרים, גם לכאלו שאין באפשרותם לשלם אלפי שקלים לקורס.
רוצים להיות כותבי תוכן שיווקיים, כל הפרטים כאן.