כל בעל עסק מבין כי הוא חייב למכור כדי להתקיים, הבעיה היא איפה לפרסם ואיך לחסוך בעלויות הפרסום.
בעבר הפרסום ברשת האינטרנט היה פרסום אפקטיבי וזול יחסית למדיות האחרות, אך בשנים האחרונות אוטוסטרדת המידע גדלה, נוספו הרבה דרכי פרסום, מחיר הפרסום התייקר ובעל עסקים חיפשו דרכים חדשות ויצירתיות איך לפרסם את העסקים שלהם.
שיווק שותפים היא אחת הדרכים האפקטיביות לפרסום ולשיווק מוצרים וגם לא יקרה, יחסית. זוהי צורה של שותפות עסקית למטרת קידום מכירות בין בעל אתרים או בלוגים לבין בעל העסק. התפקיד של בעלי האתרים הוא למשוך תנועה גדולה אל האתר ולהציג בפני הגולשים באתר את המוצר שאותו הם רוצים למכור. בעל העסק מצליח למכור את המוצר ובעל האתר מקבל עמלה על כל פעולה שאותה ביצע הקונה הפוטנציאלי שהגיע אל האתר של כמו למשל מילוי טופס פנייה או רכישת המוצר.
דרך יעילה, חסכונית לפרסום/ מכירת מוצרים היא באמצעות קידום אתרים
שיווק שותפים – באיזה דרך מתוגמל בעל האתר
יש דרכים שונות שבאמצעותן מתגמל בעל העסק את בעל האתר בהתאם לחוזה הנחתם ביניהם בעת ההתקשרות העסקית.
תשלום עבור קליק- בשיטה זו מקבל בעל האתר עמלה בהתאם לכמות הלקוחות שהגיעו אל האתר ונחשפו אל המוצר. יש דרכים שונים למניעת רישום כפול של משתמשים שנכנסו מספר פעמים, אך עדיין קשה לעקוב אחרי האיכות של הנכנסים והאם הם רלוונטיים לבעל העסק.
תשלום עבור פניות – בשיטה זו בעל האתר מקבל עמלה על כל "פנייה מאושרת", פנייה שבה הלקוח מילא טופס עם פרטיו, טופס הנמצא באתר.
תשלום עבור מכירה – בשיטה זו בעל האתר מקבל עמלה רק על מכירות שבוצעו על ידי לקוחות שהגיעו אל העסק. שיטה זו היא השיטה המבוקשת ביותר בין בעלי עסקים מאחר ובשיטה זו הם משלמים עמלה רק על מכירות וכך הם חוסכים כסף רב על פרסום שלא הניע למכירה.
למדו את 10 דרכים בטוחות לבניית קישורים חיצוניים
שיווק שותפים – 2 דברים שכדאי לדעת
שיווק השותפים הראשון בוצע על ידי חברת אמזון בשנת 1996. נכון להיום אמזון מפעילה למעלה מתשע מאות בעלי אתרים השותפים לקידום המכירות שלה. לאור ההצלחה של חברת אמזון, שיטת השיווק באמצעות שותפים הפכה לאחת מדרכי השיווק היעילות בכל העולם ובעלי אתרים רבים נהנים מהכנסה פסיבית כל חודש. גם בישראל פועלות חברות גדולות המתווכות בין בעלי עסקים לבין בעלי אתרים המעוניינים להצטרף אל התוכנית של שיווק שותפים.
המפתח להצלחה בשיווק השותפים הוא מציאת המוצר שאותו אתם רוצים לשווק. רצוי לשווק מוצרים העוסקים בתחום שבו עוסק האתר שלכם. אם למשל האתר שלכם עוסק בתיקון טלפונים או מוצרים דיגיטליים אחרים, הגולש שיגיע לאתר שלכם ודאי יתעניין בקניית טלפון חכם או כל מוצר דיגיטלי אחר.
רוצים להצטרף אל התוכנית ולהצליח? בעגם שיווק באינטרנט ישמחו לייעץ ולעזור הן לבעלי עסקים והן לבעלי האתרים.
שתפו אותנו: