בתור חברת טכנולוגיה, איך תדעו מתי מגיע הזמן לחשוב מחדש על אסטרטגיית שירות הלקוחות שלכם? בואו ננסה לפשט את השאלה הזו עוד יותר. האם אתם כבר עושים שימוש של צאטבוט לאתר ובפלטפורמות השונות בתור נציגי התמיכה שלכם לגולשים וללקוחות המגיעים אליכם? אם לא, אולי הגיע הזמן לבחון מחדש את המצב שלכם לעומת המתחרים בשוק שלכם, ולגלות איך צאטבוט לאתר עבור שירות לקוחות יכול לבצע עבורכם מהפכה של ממש במחלקת התמיכה הטכנית שלכם.
נחלק את השיקולים למספר שאלות שאולי יתקשרו עם המצב שלכם.
האם אתם מוצפים בעומס מצטבר של כרטיסי תמיכה טכנית פתוחים?
אולי תשמחו לשמוע שאתם ממש לא הראשונים שנמצאים במצב הזה. תמיכה טכנית, במיוחד של מוצרי אלקטרוניקה, גאדג'טים ותוכנה, הוא ללא ספק אחד התחומים שמלאים בשאלות ותלונות. ואלא אם כן יש לכם צוות בתפקיד 24 שעות ביממה שמשיב לשאלות ועונה על פניות, ככל הנראה תא הדואר הנכנס של מחלקת התמיכה שלכם יהיה מלא, וכנראה שהוא גם ישאר ככה. האם פיתוח בוטים לאתר תשנה את המצב הזה באיזושהי צורה?
תחשבו על זה בצורה הבאה- כאשר אתם יוצרים צאטבוט לאתר עבור תמיכה טכנית, אתם מציבים נציג תמיכה יעיל ביותר בתפקיד מסביב לשעון 24/7. אתם מתכנתים את הנציג הוירטואלי הזה להתייחס לרשימה התחלתית של שאלות ובעיות צרכנים, שאחריה הוא עובד בעצמו, ועונה על שאלות נפוצות בתחום התמיכה הטכנית כגון:
“איך אני מתקין את המדפסת החדשה שלי?"
"למה המסך של הטלפון שלי קפא?"
"האם אני צריך לאתחל את המחשב שלי אחרי עדכון?"
"איך אני יכול להאריך את זמן האחריות?"
"איפה אפשר לראות כמה קרדיטים נשארו לי בתוכנה?"
ועוד ועוד.
בזמן שהצ'אטבוט שלכם פותר בעיות פשוטות, הצוות האנושי שלכם יכול להתמקד ולעבוד על בעיות מסובכות יותר של לקוחות ללא תשובות סטנדרטיות.
האם אתם יכולים להרשות לעצמכם להעסיק צוות שירות לקוחות שעובד 24 שעות ביממה?
אל תדאגו אם התשובה היא לא. כמובן שזה לא אפשרי ולא כלכלי. אפילו חברות טכנולוגיה גדולות מהססות לעשות כך. העסקה ותחזוקה של סוכנים מסביב לשעון הן מכות קשות למשאבים של כל חברה. לעומת זאת, בניית צ'אטבוט על מנת להתמודד עם שאלות ופניות בנושאים של תמיכה טכנית ושירות לקוחות תעלה לכם רק אחוז קטן מהמחיר שהייתם משלמים, ויותר מכך, צוות אנושי לעולם לא יוכל לעבוד במהירות והיציבות בה צ'אטבוט מקוון מתמודד עם בעיות טכניות.
צאטבוט לאתר לא מרגיש עומס של עבודה. מבחינת הצ'אטבוט לא משנה אם מדברים איתו גולשים בודדים או אלפי גולשים בו זמנית. זה היתרון הגדול של תוכנה אל מול בן אדם.
יש לכם שאלות לגבי פיתוח בוטים לחברה שלכם? עקבו אחרי הבלוג שלנו וקראו מאמרים נוספים על מנת ללמוד עוד על פיתוח בוטים או השאירו לי הודעה.